lördag 1 februari 2014

Ett bekant ansikte i den lokala dagstidningen...

Kändes väldigt speciellt att öppna tidningen denna morgon!

Visste att idag var dagen min story skulle finnas med... 
I tisdags blev jag uppringd av en journlist som ville göra ett reportage om min resa och hur man håller motivationen. I torsdags besökte hon mig och samma kväll träffade jag fotografen på gymmet.

The result:


Blev rätt chockad när jag fick upp rätt sida... Bilden var ENORM!



Hoppas min story ska inspirera fler att ta steget, som är så svårt, utan ursäkter, och hjälpa sig själv till ett friskare liv!



Med detta säger jag adios för idag.
Vill ni läsa storyn jag själv skrev i höstas så hittar ni inlägget  HÄR!


Kitty

3 kommentarer:

Liljas Corner sa...

Det blev ju bra! Tummen upp :)

♥Min Eden♥ sa...

Fantastisk bild på dig!!!

Anonym sa...

Hej vännen!

Jag har inte sett till dej på länge!?
Hoppas allt e ok!

Söndagskramar
Mona

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen