tisdag 10 november 2015

Vilka fem rubriker vill ni läsa om??

Hej på er kära läsare!

Nu när trädgårdssäsongen är över så brukar bloggen ändra lite och bredda ämnen jag skriver om.

Under vintern så kommer det nog lite trädgårdsinlägg, exempelvis tillbakablickar på trädgårdsbesök som jag kanske inte publicerat, tankar inför nästa säsong, planering och inspiration osv..

Det kommer mer vinter-/julpyssel, dekorering, inredning, kanske lite bloggevent och högtider mm.


Men nu har ni chansen att påverka innehållet!
Vad läser ni helst om här?

Nu ska jag utmana er att ge mig några bloggrubriker, ämnen eller teman.
Jag kommer sedan att välja ut fem rubriker/tema som under de kommande veckorna publiceras på bloggen. Eller har ni frågor som ni vill att jag besvarar?

Ni kan lämna era förslag i kommentarsfältet, så har jag alla sparade på ett ställe!

Ska bli intressant att läsa era förslag!


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen