söndag 2 juli 2017

Välkommen på öppen trädgård!

Nu är det mitt i natten och jag kom nyss in från trädgården. Blev så skönt att jobba på då myggen försvann efter kl.01.00. Själv avslutade jag kl.02.30, för att hinna få mig en blund innan väckarklockan ringer.

Nu är det äntligen söndag och öppna trädgårdars dag!
ca 500 trädgårdar runt om i Finland öppnar sina portar för allmänheten.

Välkommen kl.12-18

Sandra på Videvägen 3 i Jakobstad
Nina på Skarvvägen 3 i Jakobstad
Och Jag på Timmervägen 10 i Sandsund, strax utanför Jakobstad.


Har lånat denna bild av Nina. Den togs tidigare ikväll då vi hade en föreningsträff med Nöt'arna och Wohls'arna. Tyckte bilden blev så bra, och det är vi tre som har öppen trädgård nu på söndag!

Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

1 kommentar:

♥Min Eden♥ sa...

Lycka till idag nu! Njut av dagen <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen