söndag 6 september 2015

När säsongen lider mot slutet...

Vi är redan nästan en vecka in i september... En vecka sen jag skrevs in som arbetslös... Min säsong på Sunds Trädgård är slut, men det kan nog hända att man ser mig där ibland ändå. Stamkund som jag är, så kommer jag nog att droppa in nu som då. Blir kanske lite inhopp när det behövs och förstås när jag ska dra min kurs.

Trivs så bra att jobba där, så det känns lite ledsamt att hösten redan knackar på och vintern är på antågande. Den här sommaren gick allt för snabbt! Men vintern är inte evig, snart är våren här igen!


Fick en helt fantastisk och mäktig orkidé i en snygg kruka när jag var min sista dag i måndags. Den passa perfekt på köksvitrinen! 


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen