måndag 7 november 2016

Måndagstema: Homemade

Nåjaa, första måndagen i november.
Dags att köra igång måndagstema igen!

Veckans tema är
"Homemade"

Det finns oändligt med möjligheter på tolkningar för detta tema.
Jag har valt att göra ett filmklipp!


Klippet handlar om hur jag tar hand om min skörd från köksträdgården på hösten. När man skördar bort de sista grönsakerna, resterande kryddväxter osv...
Jag ska nu visa hur jag gör grönsakssalt/örtsalt. Homemade, av egen skörd och utan tillsatsämnen!




Hoppas filmen ska inspirera!
(Den kan också ses direkt på youtube)


Häng på och länka upp ett eget inlägg under samma tema!
Kom ihåg att länka hit från ditt inlägg också.
Feel free att låna måndagstema-bilden.


Måndag 14.11 är temat "Vinter inspiration".
Nu har ni hela veckan på er att fundera på vad ni ska göra.

Kitty
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen