torsdag 3 augusti 2017

Take time too breathe...

Idag känns som en dag då man borde ta sig tid att andas.
Förkylningen sitter i ännu, det trycker i ögonen och huvudet känns tung.

Vi ska börja med ett par timmar på jobbet och sedan måste jag bara fortsätta på mitt projekt. Inte för att jag MÅSTE utan för att jag VILL, hur trött jag än är.
Vilket projekt?
Det ser ni snart...

Ha en bra dag.
Och kom ihåg att aaaandaaaas...

(Bilden är från dagen Nina var här och fotograferade mig till ett bloggsamarbete...
allt blev inte så seriöst kan jag meddela. Detta en av de mindre seriösa som inte hade nåt med vår photoshoot att göra..)

Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

4 kommentarer:

camilla sa...

Javisst är det viktigt! Och särskilt viktigt när man inte har nån längre semester, då får man hitta de där små stunderna i vardagen. Krya på dig ♡

Men visst är det en härlig tid nu. Odlingen frodas och odlaren fröjdas:)
~ Ha det bra!

♥Min Eden♥ sa...

Men kära nån, är du ännu krasslig? Ja då behöver du nog sätta dig ner på en sten och meditera lite tycker jag ;D

Rost och rädisor sa...

Härlig bild! Blir så sugen på att se vad ni gjorde mer...
Trevlig helg
/Anette

UplayOnline sa...

Odlingen frodas och odlaren fröjdas:)


แคมฟรอก

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen