måndag 2 juli 2018

Samling med inlägg om Hosta-kombinationer!

Nu ska alla ni som gillar Hostor titta hit!

Jag älskar Hosta och har dem överallt i min trädgård. Igår när jag skrev ett långt inlägg om en del av mina hostor, och hur jag kombinerat dem med andra växter, så kom jag på idén att göra en länksamling!


Det är mycket enkelt!

Fotografera dina Hostor, (eller andras/allmän plats/park) och gör ett inlägg om sorterna och växtkombinationerna. Skriv gärna sortnamnen på dem om ni känner till dem.

Man får göra fler än ett inlägg ifall man har mycket att visa!
Och ni har hela juli månad på er att länka in!

Sen går man till slutet av detta inlägg och tryck på den blå knappen "add your link". Då är det bara att kopiera in adressen till ditt inlägg, skriva in det namn du vill ha synligt och fylla i din mailadress (ej synlig för andra). Avsluta med den blå knappen "Submit link". KLART!

Jag önskar att du, i ditt eget inlägg, nämner och länkar till denna samling.
Då hittar även andra läsare dessa inlägg och kan inspireras av allas inlägg!

Då kör vi!

/ Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen