tisdag 3 juli 2012

Utmaning dag 2:

Dag 2: Favoritpryl
Den här var inte så enkel. Jag har många favoritprylar! Valde ut top 4 här.



Men vilken blir det då...

Plattången kan inte mitt hår leva utan...

Symaskinen använder man en hel del också när barnens kläder gått sönder eller när vi ska sy upp våra byxor. Och förståss när jag syr kläder och textilinredning...

Datorn används varje dag! vad skulle man göra utan den?! Gå till banken för att betala räkningar! Hur skulle man fixa med jobb och skola utan dator?

Telefonen. En jättebra uppfinning! Den finns alltid med, vart man än går! Har t.o.m. slutat att använda min vanliga kamera (som annars skulle ha varit högt rankad i top 5). Man kan göra så mycket med den också när man har internet tillgång i den...

Det här var verkligen svårt!

Det står tajt mellan datorn och telefonen...

Kan inte välja!

Det får bli oavgjort!
Datorn och telefon är mina två favoritprylar!


- Kitty -

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen