tisdag 14 augusti 2012

Partylite Konferenshelg

Nu har det varit fullt upp!
Har inte hunnit med bloggen de senaste dagarna. Först hela veckan på skolan och sen blev det ett helt dygn vaken.

Hade väckning 4.30 på lördag morgon, start 5.30 med Jyväskylä i sikte.
Kl.10 började programmet där ca 900 Partylite kollegor samlats för att ta del av katalog-releasen och annan trevlig underhållning.
kl.17.30 var det paus, så att man hann byta kläder och göra sig festfin! (det var förstås lunch och kaffepaus på dagen).
Kl.20 började kvällsprogrammet med tema "2012 Partylite Awards" med programpunkter, prisutdelningar, trerätters middag och live musik!
Kl.00 for vi iväg för att byta om till "resekläder" och så påbörjades en tröttsam resa hem... när jag äntligen fick krypa ner i säng så var klockan 4.50... puh!

Här kommer lite bilder, så att ni förstår hur roligt vi hade...


I pausen hittade vi en soffa och passade på att vila oss lite... ingen hade fått tillräckligt med sömn innan den tidiga väckningen...


Mitt festliga bordssällskap på "Awards" middagen!



Massor av prisutdelningar under Awards middagen. Här fick de nyhetsrodukter, i-pod'ar och resor!


Step up dancers uppträdde och medverkade både i och mellan program


Här står vi tillsammans med de duktiga dansarna!
;)

--    --    --    --    --

Här är produkter jag fick med mig hem i min påse som utdelades vid dörren


Tackar mina Partylite kollegor för en trevlig dag, och speciellt tack till mitt resesällskap!




- Kitty -



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen