torsdag 25 juli 2013

Solen ler mot blommorna

Rosenskära
Trodde att hösten kom redan i juli i år, men nej, nu har solen åter hittat fram med sin värme!
 
Idag har jag och Sandra (som har bloggen "i min sagarden") varit runt och kollat in nejdens trädgårdar. Den gamla stadsdelen Skata hade öppna portar och så var vi förbi "Min Eden" och hälsade på Nina som också hade öppnat portarna för allmänheten! Vill ni se mera av det så får ni kika in pånytt... snart...

Lilium 'Navona'
Mina gräddvita liljor som finns i min entrérabatt börjar ha riktigt stora och svullna knoppar. snart, snart slår de ut!
 
 
Nu blir det grillkväll och villaliv med ett gäng goda vänner!
Hej hej!
 
 
Kitty
 
 

1 kommentar:

Liljas Corner sa...

Men va kul! Och skönt har det varit med sol nu, oj om man sku va ledig ;) Men imorgon och på lörda e ja!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen