tisdag 1 december 2015

Julkalender: Lucka 1

Nu är det december och dags för en nedräkning till julen!

Välkomna att följa med min julkalender.
Det kommer en lucka för dagligen, och det kan löna sig att kolla varje dag. Vissa dagar kommer jag att bjuda på något alldeles extra.
Det vill ni bara inte missa!

Lucka nr.1


I den första luckan bjuder jag på ett soligt vinterväder från min gård.
Med denna bild kan vi drömma oss förbi snöslasket och tänka oss hur vintern förhoppningsvis kommer att se ut!

Jag önkar jag er en fin vinter och ett stämningsfullt december. 
Glöm inte att kika in imorgon igen!


Kitty

2 kommentarer:

Ida-Marie sa...

Önskar de sku komma lite mer snö hit till Åbo nu, det blir genast mera julstämning då :)

♥Min Eden♥ sa...

Sååå vackert Kitty!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen