måndag 13 februari 2012

Den som söker, han letar..

Sökte efter ljus i min byrålåda och hittade dessa korglyktor av metall! Jag hade helt glömt bort att jag hade dom. köpte dem från Partylite för kanske 2 somrar sedan. (i serien finns även en fågelbur)

På kvällen blev de flyttade till spisen så att de skulle vara mera mysbelysning när vi kollade film ;)
OBS. Fotot taget i morsse, så inga ljus lyser just nu... 


Bloggade tidigare om min tulpanbukett... här kommer en uppföljning! Första bilden är ju alltså när jag inskaffat material till buketten. Andra bilden, när tulpanerna vissnat så fanns bara eucalyptus och ruscus kvar... De två sista bilderna är efter att jag inhandlade nya tulpaner igår! Och de gröna mellansticken är fortfarande användbara :)


Jag bara älskar att ha färska blommor hemma! Jag tycker att de förgyller vardagen!


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen