torsdag 27 november 2014

Äntligen kommer fredagen vi väntat på!!!

Har så länge sett fram emot denna fredag. Jag ska nämligen få gå på julfest! Det är finlandssvenska bloggare som ordnar julfest för bloggare från jakobstad-vasa med omnejd.


Sedan Facebook-gruppen Finlandssvenska bloggare startade för ca 4 ånader sedan så finns där nu över 1000 medlemmar! Nu fick vi nyligen även bloggen (som jag länkade i början). Där lyfter de fram olika bloggar och andra händelser mm. 

Sidan har fört oss bloggare tillsammans och vi har både haft bloggträff och medverkat på olika VIP-kvällar! Det är både roligt och inspirerande att få umgås med andra likasinnade. Att när som helst plocka upp kameran och fotografera känns inte obekvämt eller "konstigt". Jag är van att det oftast inte är någon annan med kameran i hand var jag än befinner mig! I detta gäng är det minst 90-100% med kamera!

Vi är över 50 bloggare som ska gå på julfesten... så det kan bli många bloggar att gå igenom ifall man vill se julfesten ur andras perspektiv!

(Här kan ni se en skymt av min outfit inför kvällen men jag vill ju inte avslöja för mycket..)


Det stora i-lands problemet är ju sedan vilket nagellack jag ska välja...



Har ju en del att välja mellan... Det här är inte alla... Men jag har funderat på någon av nedanstående. kommer att ha mitt nya rosa läppstift, så rosa kunde matcha fint. Jag har ju inte mycket färg på kläderna, så nån stark färg vill jag gärna ha. Men den bronsgulda skulle annars vara perfekt. Tänkte att jag kunde lacka naglarna imorgon hos frisören, medans jag väntar att hårfärgen ska sitta i...


Förstås kommer ett inlägg med massa fotografier från julfesten här senare! 
Nu ska jag isäng så jag är utvilad inför morgondagen. Börjar ju som vanligt jobba redan kl.6 på morgonen, så hoppas jag orkar hålla mig vaken under hela festen! Äh, skämt! Tror det kommer att bli så kul att man piggnar till fall man kom dit som "trötter"!



Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen