onsdag 19 november 2014

Så onödigt!

Det går inte alltid som man tänkt sig...


Återigen har jag lyckats klanta till det!

Idag på jobbet råkade jag köra in ett konservburkslock i tummen... I KNOW!!! KLANTSKALLE!!!
Men vad kan man, sånt sker när man minst anar det. Fick åka till akuten och visa upp det. Inga stygn, men det blev limmat. Så.. nu måste jag stanna hemma resten av veckan, känns ju bara för löjligt!

Lite synd bara att jag om ca 20 minuter ska iväg till Sunds Trädgård på julpysselkväll.
Hur ska jag få nåt uträttat utan höger tumme? Jag är inget vidare på vänster hand!
Hade en idé om vad jag skulle göra för något, men nu har jag fått tänka om.

Som ni ser på bilden så löste jag nyss ett sudoku med höger hand utan att klämma fast pennan med tummen! 
Det ni! Där har ni nåt att testa!


Nu ska jag plocka ihop lite grejer och åka! 
Resultat från kvällen får ni se sen...



Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen