torsdag 6 november 2014

Vintern kom på besök..


Så hittade vintern hit!
Kolla här i förra inlägget hur det såg ut i köksträdgården.... och plötsligt var den vit!
Jag som inte ens fått skördat mina morötter, kålrabbi, rabarber, rödbetor och purjolök...



Hade även tänkt skörda mina kryddor... men de är där under snön nu!
Där fanns bl.a. persilja, timjan, isop, mynta, oregano, rysk dragon och rosmarin.

Får vara nöjd att jag hann plantera allt efter jobbet då snön redan singlade ner, för dagen efter skulle det ha varit för sent!


Hur har ni det i trädgården?
Är allt städat och tiptop?
Har ni skördat allt ur köksträdgården?
Har ni burit in alla krukor?
Finns det flera än jag som inte riktigt hann med?


Kitty

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Kitty
Fine vinterbilleder- alting forandres af sne...

Kærlig Hilsen
JetteMajken

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen