söndag 21 februari 2016

Trädgårdens händelsekalender pågång!

Nu är jag pågång med en händelsekalender så vi håller koll på alla trädgårdsevenemang!

På min lista har jag sådant som öppna trädgård i Finland, öppna trädgårdar under jakobsdagar och pedersöreveckan, Nordiska trädgårdar (mässan i Stockholm) och lite sånt.


Nu vill jag att ni bombaderar mig med trädgårdevenemang som ni tycker att bör finnas med i årets händelsekalender!

Ska du själv ha öppen trädgård? Let me know!
Vet du av evenemang inom trädgård?
Trädgårdsmässor? Temadagar?

Tveka inte! Jag vill veta allt!
Skriv i kommentarsfältet eller maila mig på dromgarden10@gmail.com

Högst upp i bloggen kommer det snart att dyka upp en ny flik med namnet "Händelsekalender" där ni kan hitta alla trädgårdsrelaterade evenemang!

Kitty
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

1 kommentar:

GladiGrönt sa...

Tack för kommentaren! Kul att få bloggvänner bortanför vattnet också. Jag har fler vänner i Jakobstad, Anders och Johanna Granvik och även Marita Kackur med man bodde där nånstans där. Ännu förra hösten var vi till Blomqvists plantskola på studiebesök( vi tar en stor del av vår försäljnings växtsortiment därifrån) Kommer du till Sverige så kom gärna och kika in i trädgården i Salsåker. Vi har en sovstuga också:)Och många fler trädgårdar häromkring kan jag tipsa om. Hälsningar Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen