fredag 23 februari 2018

Blombukett och vandringspris


Så var man inte längre en del av styrelsen i Norra Österbottens Trädgårdssällskap.
Har suttit med två år, men bestämde mig för att att stiga till sidan istället för att sitta två år till.

Ibland får man inte in allt i livet, utan behöver prioritera.
Jag kommer fortfarande vara en aktiv medlem, men jag har helt enkelt inte tid för styrelsearbetet just nu. Hade utöver de vanliga uppgifterna en post som ansvarig för alla våra kanaler på social media. Blogg, mail, instagram och facebook, men även layout.

I måndags hade vi årsmöte och vi var tre som var i tur att avgå (om vi ville) och tre nya valdes in.
Vi avtackades med fina buketter.





Sen fick jag gå upp en gång till... Något som helt kom som en överraskning för mig!
Jag tilldelades föreningens vandringspris!
Motivering: "För det grafiska arbete hon skapat för NÖT's visuella framställning och det utvecklingsarbete hon gjort för sociala medier inom NÖT."

Foto: Nina Gustafsson

Silverfatet var en gåva av Aura trädgårdsvänner då vår förening fyllde 50 år.
Under de senaste 20 åren har den varje årsmöte tilldelats en medlem i föreningen.
Nu hade mitt namn graverats in för året 2018. Så roligt det känns och tacksamt att de uppskattat vad jag gjort för föreningen.



Blir lite glad och varm i hjärtat varje gång jag passerar fatet i vardagsrummet...

/ Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen