söndag 18 mars 2012

Besökare: 1.998!!!

Tycker att de inte var så länge sedan jag bloggade om att jag hade haft 1000 besökare (startade upp min blogg 9.1.12). Blev helt chockad idag när jag kollade statistiken och upptäckte att det nu närmar sig 2000! Vad roligt att det är så många som vill besöka mig här!  :)


Mitt arbetsrum har fått några detaljer till, men ännu är det inte klart. Jag måste "bo in mig" lite först så att jag vet hur jag vill ha den sista finishen.

Hur smart är det inte med en hylla under bordet för alla sladdar??! Speciellt i mitt fall när uttaget lämnade bakom skrivbordets lådhurts. så nu får den långa skarvsladden ligga i hyllan och jag har lätt att stöpsla i och ur! Tack Ikea ;) 


Hade lovat sonen att vi även skulle fixa till hans rum, och det gjorde vi igår! Hade lite problem (har en ny telefon) och fick inte överfört fotona till datorn, så när jag kommit på hur jag ska göra så kommer ett inlägg med före efter bilder. Det är ändå inte klart ännu ;)

Tills dess... Hej hej!

Kitty


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen