torsdag 31 mars 2016

En tidig födelsedagspresent!

Lyckan är när man sitter vid köksfönstret en vanlig tråkig torsdagseftermiddag och får syn på maken och hans arbetsgivare som kommer inkörandes på uppfarten.

Nu tänker ni säkert bara "WHAT?!! WHY?!"...

Jo, för på bilflaket stod något som jag önskat mig!
Två gamla tunnor!

Ni kan gissa om jag blev överraskad!


Nu blir det att fixa hem lite färsk hästskit då!
Jag har ju planer för mina tunnor (läs här), den ena som "varmbänk" med frilandsgurka och den andra ska tas itu och bli odlingskärl för tomater och rabarber.


Det var nästan som två födelsedagspresenter när vi först tog ner två träd igårkväll och idag fick jag äntligen mina tunnor. Jag hade redan blivit lite orolig att jag kanske inte skulle få några tunnor alls.

Kitty
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Bloggtopplistan för Finlandssvenska bloggar - Bloggar.fi

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen