fredag 19 maj 2017

Blommig Fredag: Månadens bild

Månadens bild... Ja, skulle kunna tänka mig att plocka en bild från trädgården, men... Efter dagens chock så måste jag välja en annan riktning!

Åkte via butiken efter jobbet ikväll. På vägen ut så fanns en tidningsställning vid dörren, en bilaga till vår finska dagstidning som heter PS Pulssi fanns där på hög. Jag sneglade på den och ryckte till!
Men det är ju jag på första sidan!
Alla som går förbi här ser mitt nylle på framsidan!! I alla butikerna!

Visste att jag skulle finnas med i dagens Pulssi, men jag tänkte att det skulle bli en liten artikel inne i tidningen.



Det är alltså trädgårdstema i tidningen och jag blev intervjuad på odlingslotten.

Säger bara, det känns så overkligt att se sig själv sådär!

Det var min månadens bild, fler månadsbilder hittar ni i samlingen blommig fredag.

Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

3 kommentarer:

Anni sa...

Åh, jag vet precis. Trodde jag skulle vara med inne i lokaltidningen och fick se mig på framsidan. Precis som du!
Men lite kul är det ju också.

Trädgård i Torslanda sa...

Jätteroligt, grattis. Verkligen rätt anledning att vara med i tidningen. Kolonin ser jättefin ut (läste också det tidigare inlägget).
//Helene

Villrose sa...

Hvilket sjokk! Men litt fint også! Grattis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen