fredag 9 mars 2018

Spanien 2018 del 2: FILM


Idag ska ni faktiskt få se filmen från resan.
Var en hel del material att klippa ihop, så det tog en tid. Där finns något från varje dag, och vi var 8 dagar på resa.

Ta en kaffekopp i handen när du tittar, för den är lite längre än mina vanliga filmklipp... (ca 19 minuter)
Sedan får ni ursäkta en miss jag upptäckte efter att filmen var klar och uppladdad på youtube... Jag har skrivit att vi landat på ARLANDA i Finland istället för VANDA...



Men bilder från huset och trädgården tänkte jag också bjuda på. Så avslutar vi med solnedgång och fullmåne.

Tror inte dessa behöver destu mer presentation...



Ett av trädgårdens citrusträd är alldeles intill terassen. Dessutom går man under det varje gång man ska iväg eller kommer tillbaka. Sååå mysigt!






Utedusch!


Utekök.
Här var det mysigt att sitta och äta på kvällen.







Solnedgång.
Då blir det mörkt på ca 30 minuter...


Här på gatan utanför huset finns en hel del växter också, men de visar jag i ett separat inlägg...







Det kommer nog att komma mer bilder, men jag inte hunnit redigera klart allt ännu...
Vi gjorde en hel del utflykter, delvis såg ni i filmklippet.

/ Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen