fredag 13 juli 2012

En bild om dagen, dag 12...

En bild om dagen
Dag 12: "Min vardag"


Min vardag. Nu har jag och barnen sommarlov, HÄRLIGT! Troligen får även pappa i huset semester nångång nästa vecka. Det har varit rätt så regnigt senaste veckan, så vi har varit mest hemma.

Bilden, den visar laxsoppan som jag kokade på lokal fångad lax och färska rotsaker och potatis, mmmm, mycket gott.
Idag var jag med barnen till Pavis och ätit lunch tillsammans med mommo och moffa som igår kom hem från sin båtsemester på Höga kusten i Sverige.
Där emellan är det hemmet och trädgården... och en och annan fika- och lekdejt.

Ännu 3 veckor sommarlov!
Kanske jag hinner få se lite mer av solen än :)

- Kitty -

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag råkade hitta din blogg för några dagar sedan. Alltid roligt att se trädgårdsbilder och att läsa andras funderingar om trädgård. Jag har också läst till trädgårdsmästare i Gamla Vasa, blev färdig 2005 men har mest varit mamma- och vårdledig sedan dess. Fina bilder har du.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen