söndag 5 juli 2015

Trädgårdsbesök hos Grön's

Nu kommer inlägget/bildbomben som många av er väntat på!
Nu ska jag bjuda på bilder från en inspirerande och vacker trädgård här i Jakobstad. Paret har verkligen satt ner sin själ i att skapa och underhålla denna kreation. I trädgården finns många synliga naturliga bergsknallar och i bakgrunden speglar havet. Här har man verkligen tänkt då höjd, form, färg och djup. Kombinerat dessa element till något intressant och livfullt, där det känns som om man vore på en upptäcktsfärd!

I torsdag besökte jag och kollegorna från Sunds Trädgård, denna trädgård, som aldrig tycktes ta slut! Den bara fortsatte och fortsatte!

Luta dig tillbaka och njut!











Acer platanoides 'Drummondii'



Det finns så många bilder som jag gärna visat er, men jag är verkligen tyvungen att gallra ur för att få rum med dem här!

Konstaterade dock att denna trädgård är värd att visa mycket av, däför kommer ett inlägg till!
Så nästa gång svänger jag till vänster här bakom äppelträden, istället för att gå igenom porten... Då ska jag avslöja allt man får upplev på vägen innan man passerar denna port från andra sidan staketet... och därefter ännu fortsätter runt huset!


Kitty

2 kommentarer:

Bettina Bäck sa...

Härligt trädgårdsbesök. Tack för bilderna!

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Vilken härlig, inspirerande trädgård! Ur tjusig. TAck för att du delade med dig av ditt trädgårdsbesök :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen