lördag 4 juli 2015

En solhälsning

God morgon på er kära trädgårdsvänner!

Idag kommer jag med en solhälsning från Mattnävan. Sommaren har äntligen anlänt!

Mattnäva, Geranium sanguineum var. striatum

Med denna hälsning tackar jag för mig och packar ihop inför en dag på jobbet! Vädret har förfriskats med ett åskväder igår kväll, vilket underlättar för mig på jobbet idag!

Mitt nästa inlägg vill ni inte missa!
Jag kan avslöja att det kommer att bli långt! En bildbomb!!

Men ämnet... jovisst, det är klart att det handlar om ett trädgårdsbesök! Jag var i torsdags tillsammans med mina kollegor på Sunds Trädgård och vandrade igenom en helt fantastisk trädgård!
Nästa inlägg kommer alltså att avslöja den vackra trädgården innanför paret Grön's portar!



Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen