torsdag 2 juni 2016

Statistiken har skenat iväg!!

Mitt hjärta hoppade till!
Vad har skett??

Maj 2015 hade jag 4764 sidvisningar, vilket jag tyckte var riktigt bra för min lilla blogg.

Jag har ju inte brytt mig om statistik, utan bloggar för att jag själv brinner för ämnet och tycker att det är roligt! En plats där jag kan uttrycka min kreativitet och kärlek för trädgård och fotografering. Men att kika in på statistiken och upptäcka hur många läsare som tittar in här gör mig så himla glad!


I juli 2015 blev det ett nytt besöksrekord! Helt fantastiskt, jag kom upp i närmare 7000 sidvisningar (6833)!


När hösten och vintern kom så gick det ner en aning, det är ju huvudsakligen trädgårdsblogg, men under vintern bloggar jag även om lite annat.

Plötsligt, i februari av alla månader, så gick sidvisningarna över 7100!
Wow! Mitt i vintern och djupsnö!
Efter det har det blivit nya sidvisningsrekord för varje månad och i april blev det femsiffrigt med 11138 sidvisningar. Som om det exploderat plötsligt!
Tänkte att detta kommer jag inte att toppa...
Tills maj månad var över och jag fick se att det överskred, 18127!!!


Är så otroligt tacksam över alla som är intresserade att kika in här hos mig och läsa min blogg!
Ni inspirerar mig att fortsätta producera och dokumentera.
Tusen tack för ert stöd och alla fina kommentarer jag får!

Kitty
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Bloggtopplistan för Finlandssvenska bloggar - Bloggar.fi

3 kommentarer:

Annilunds köksträdgård sa...

Vad roligt! Jag har haft totalt 5000 besökare sedan jag startade i februari.

♥Min Eden♥ sa...

Super roligt!! Nu får du slå dig själv på bröstet, du har gjort ett super jobb med din blogg. Du borde få en Awarda av något slag tycker jag!!

Jennifer - svensk i Helsingfors sa...

Kul att du delar med dig - och roligt att det ökat så! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen