fredag 25 december 2015

Vad lottades ut i julkalendern?

Juldagen 25:e december, advent och julkalendern är förbi.
Vi går mot ljusare tider. Vi fick en vit ljuafton, men nu är snön bara en blöt pöl på asfalten.

Det är dags att ge en liten tillbakablick på julkalenderns alla utlottningar och glada vinnare!

Vi går i bakvänd ordning, så får jag börja med att presentera de två personer som vann presentkorten till Mr. Bank som lottades ut i lucka 23 (utlottningen pågick 23-24.12)

Lucka 23: Mr. Bank


Sist ut i kalendern var Mr. Bank, stans godaste pizza, som delade ut två presentkort värda 20€/st i julklapp! Vinnarna här blev Josefina Paananen och Camilla Björnvik!
Maila era adresser till dromgarden10@gmail.com så kommer presentkorten he på posten!

Lucka 19: Blossom


Från Blossom lottade jag ut en huvudvinst som gick till Katarina Johansson och ett tröstepris som Åsa Lill fick ta emot.

Lucka 16: Jc Wellness


Den person som får ta med sig en vän (eller maken) på en hälsosm start på året, nämligen en månad gratis träning på mitt favoritgym Jc Wellness blev Nina Gustafsson! Grattis Nina som kammade hem två av vinsterna i kalendern!

Lucka 12: Urban life & Coffee


I lucka 12 hade jag ett bildregn från den mysiga café/inredningsbutiken Urban life & coffee. Jag lottade också ut ett presentkort värt 15€ som gick till Nina Gustafsson.

Lucka 9: Highway design


Jag tyckte att det var roligt när Johanna ville haka på min idé att ha med hennes företag Highway desig i min julkalender. Hon har illustrerat bilder och satt ihop en familjekalender nu lagom innan julen och jag fick lotta ut en sådan! Den person som vann familjekalendern, äkta finsk design och dessutom från Jakobstad, var Catherine Massart! Roligt att en Jakobstadsbördig nu bosatt i Sverige fick den!

Lucka 5: Sunds


Första utlottningen var i lucka 5.
Det var Sunds trädgård som hade fyllt en vacker och rustik lykta (höjd 43cm) med ett ljus, en tomte och lite annat.
Vinnaren av denna fina lykta gick till Karita Ekstrand!

Grattis till alla vinnare!

Och tack till alla Jakobstads-företag som medverkade och gav mig möjligheten att lotta ut fina gåvor i julkalendern!

Och jag vill tacka er alla som följt med min julkalender och deltagit i utlottningarna!
Ha en fortsatt trevlig jul!

Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen