lördag 6 januari 2018

snart får vi fira igen!

Om bara tre dagar fyller min blogg 6 år!

De två första åren var väldigt lärorika och jag utvecklades både som bloggare/skribent och med det tekniska bakom bloggen. Sedan flöt det på och jag fick fler och fler läsare.


2016-2017 har nog varit åren då min blogg steppat upp.
Det tog bloggen 3,5 år att nå 100.000 sidvisningar. Men sedan hände något och mätaren började rulla på snabbare... Nu är jag knappa 5700 sidvisningar ifrån att nå 500.000 sidvisningar!!! WHAT??!!

Skulle inte det vara en häftig present, om man nådde en halv miljon sidvisningar samma dag, eller samma vecka som bloggen firade 6år?!

Känns som att jag vill hitta på något skoj inför årsdagen... men vad...


Sedan har jag ett par frågor till er läsare:

Vad gillar ni mest med bloggen?
Var ni önskemål på något ni vill att jag ska skriva om?

Tack för att ni fortsätter kika in här hos mig!

/ Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen