onsdag 21 oktober 2015

Nu har även jag nominerat till GALAN 2015!

Ser verkligen fram emot GALAN 2015, alltså den finlandssvenska bloggalan, som går av stapeln 21:a november!

Ska bli så roligt att få mingla med andra bloggare!!!

Blickar från Bloggjulfesten 2014
Jag har försökt kolla runt lite på olika bloggar ända sedan nomineringen startade förra måndagen.
Det är roligt att kolla in nya bloggar som man kanske inte läst tidigare, men samtidigt också kolla in de man annars läser. Det finns alltid inlägg man missat, eller bara för att kolla bakåt i tiden på tidigare inlägg, kanske från tiden innan man hittade in till bloggen!

Jag har skrivit upp nomineringskategorierna på ett papper och sedan skissat in alternativ på bloggar som kunde passa in, som jag tycker att behöver lyftas fram, stora som små! Efter att ha tänkt igenom lite igårkväll (snarare natt..) bestämde jag mig för att fylla i nomineringsblanketten!
Jag är helt nöjd med mina val, men jag var lite trött och missade mig lite.
Jag nominerade inte i varje kategori, men nästan. Jag hade kopierat mina slutliga val hit, och konstaterade (efter att jag sänt blanketten) att jag glömt att fylla i en som jag hade nerklottrat på mitt papper...
Nåjaa.. sådär fick det bli nu!

Är ni nyfikna på hur jag nominerat??
Jag tänker faktiskt avslöja det för er!



Kategorierna jag nominerade i är följande:


Årets mode-/skönhetsblogg

Årets tränings-/hälsoblogg

Årets foto-/videoblogg

Årets personliga blogg

Årets familjeblogg
Årets kreativa blogg

Årets blogg

Årets inspiratör

Årets författare


Sedan finns ju ännu tre kategorier till...
I balken till höger hittar du nomineringsblanketten med alla kategorier och beskrivningar.
Bara att klicka på GALAN 2015-logon
Vem som helst får nominera, men bara en blankett/person och man får bara nominera en blogg/kategori.


Tycker det här med blogg-nomineringen är riktigt roligt! Det ger ett extra spänningsmoment under galan.
Vilken ära det vore! 


Kitty

5 kommentarer:

Sandra A sa...

Tusen Tusen tack för nomineringen! :D

♥Min Eden♥ sa...

Visst ska det bli skoj!! Ser så fram emot detta :D

Carola sa...

Tack Kitty! Va glad jag blir! :)

TIDSTJUVEN.com sa...

Tack så jättemycket för nomineringen! <3

Unknown sa...

Åhå, tack så mycket :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen