torsdag 2 augusti 2012

nu slår det om till 6000 besökare!!!

Vad roligt att det är så många som besöker min blogg!
Jag startade den 9.1.12, alltså knappt 7 månader sedan och nu har besökarsiffran redan uppnått 5990!
Tack!  :)

Över till något helt annat.

Jag älskar sushi! Här får man bara tag i sushi på fredagar för tillfället... och billigt är det inte heller!
Tidigare i veckan när jag var och veckohandlade så tänkte jag kika lite i frysdisken, eftersom jag hört av flera att de köpt frusen sushi... så, varför inte testa?!
Det var faktiskt riktigt gott!
Det som var lite konstigt var att wasabin saknade färg! Men smaken var nog helt ok. Ingefäran var suverän!


På återseende imorgon!


- Kitty -

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen