lördag 7 november 2015

Frostiga fotografier...

I förrgår hade vi en kallare start på dagen. Det var så friskt att cykla med dottern till förskolan, att jag bestämde mig för att ta en extra sväng. Det blev totalt 2km i lugn takt, men det räckte väl för mitt svaga huvud. Nu har aptiten återvänt och sakta går det mot rätt håll.

Nu ska ni få ta del av min morgonfrostiga trädgård, löven är okrattade, men nog ska jag väl hinna ännu. Har bestämt att vintern får så lov att vänta åtminstone 1-2 veckor ännu!






Aroniahäcken har ännu kvar en del av sitt binnande röd-orange bladverk.

'Poppius' rosen har tappat alla blad, men de vackra röda nyponen sitter kvar och dekorerar busken.



Ha en skön helg och grattis till alla pappor på farsdag!



Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen