lördag 3 mars 2012

Längtar efter våren...

En del av blommorna i min vas hade vissnat, så jag inskaffa en tulpanknippe samtidigt som jag var in till butiken och köpte några roller och penslar imorrn. Tulpaner ger mej såååå vårkänslor! Det gör även takdropp :)




För några dagar sen så hade jag ett inlägg angående mina grönväxter. De blev beskurna och omplanterade. Det ser ut som att de gillade ompysslingen...


Dessa fick sig också en omgång. Men nu stör det mig... för jag kan inte minnas vad "dessa" heter...


Idag har jag ju renoverat lite som ni kanske läste i mitt tidigare inlägg. När jag sedan skulle tvätta ur penslar och behållare så fanns det lite målfärg kvar i hörnen.. så då gick det såhär...



Den behöver nog målas ett varv till så att det täcker jämnt.. så jag tror att jag målar hela pallen imorgon, men jag hade redan lagt fast locket så hårt så det räckte inte längre än så här av "kvarlämnorna" ;)


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen