måndag 19 mars 2012

Stockholm, snart kommer jag!

Sitter och drömmer mig till stockholm, samtidigt som jag tittar på "Sveriges fulaste hem" med Simon & Thomas! Googlade in och hittade denna sida. Tydligen har i juni 2011 öppnat en butik på Odengatan som heter W8 Warehouse som fungerar pararellt med London W8 som redan fungerat i 15 år. Intressant!! Den måste jag ju besöka när jag ska till Stockholm om 3,5 vecka!


Är det någon som besökt butiken? kommentera gärna vad ni tyckte om den, och om den är värd att besöka.
Stockholm har en hel del att erbjuda. Jag ska runt och titta på parker, trädgårdar, stenanläggningar, trädgårdsmässan, pysselbutiker, inredning, barnkläder.... hoppas dagarna räcker till! ;)

Tycker att inredningsprogram på tv förgyller vardagen och ger en nya färska idéer!
Jag är ju nu för tillfället in i min egen "inredningsbubbla" och försöker titta på alla inredningsprogram som sänds på tv. Ibland plockar man upp nån kul idé och andra gånger kanske man upptäcker sämre saker som man vet att "det där ska jag inte testa"!


(sonens nya roskis...)

Hemma har jag massvis av olika inrednings- och trädgårdstidningar. Nu när jag har rummet så långt i ordning att jag kan använda det igen så ska jag nog plocka fram dem, bläddra lite och fundera ut de sista pusselbitarna i våra nuvarande projekt.

Och på tal om trädgårdstidningar... Snön har verkligen börjat smälta bort i tid denna vår! Så nu blir det att fundera ut allt man vill göra ute också.. oj oj, hur ska man hinna med allt! oftast planerar jag massor, men det är inte alltid det blir så mycket av mina planer... I år är jag nog i alla fall tvungen att ta itu med nyttoträdgården... Får nog gräva upp allt som ska sparas och sen ta hit en grävmaskin, vilken tur att jag är gift med en grävmaskinschaufför som är duktig och händig med det mesta. Blir nog säkert nå bilder på trädgården sen, tyvärr har ja inga i denna dator.. och få se om jag får bort mina foton ur den andra datorn som pajjade!

Ojdå! Det blev en himla massa text ikväll! Kanske jag måste plocka in några uppiggande bilder, så att det inte ser så tråligt ut ;)



Ha en bra vecka!

Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen