fredag 11 maj 2012

Från tråkig till skoj!

Hittade en tråkig enfärgad t-shirt i Alvas klädskåp. Tror att storebror A eller kusin E har varit som tidigare ägare på den... Tänkte att jag skulle testa lite av grejerna som blev shoppade på Panduro i stockholm förra månaden...

Vad kan man hitta på av en gammal t-shirt, ett stykjärn, svart och vit textilfärg, en bit smörpapper och ett "uggla-stämpel"?


Jo... Det här!!



Alva ville prova den med detsamma, och jag fick inte ta av den.. den sitter fortfarande på! :)
Men fotografera, det fick jag minsann!
Hon gilla verkligen bilderna av ugglan och hon hade så skoj när hon gick runt till och berättade hur ugglan låter :) 


That's it for today!


Kitty

1 kommentar:

Liljas Corner sa...

Den där stämpeln är så fin! Det blev riktigt bra resultat, och Alva verkar ju nöjd :)

Va nyfiken jag är på dina aroniaträd! Jag minns ju att vi pratade om ympning på rönn under nån lektion. Jag måste se hur dina blir, så ska jag pröva själv sen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen