lördag 8 november 2014

Hård träning och bloggen slog 70 000 hits!


På förmiddagen när jag slog på datorn reagerade jag på en grej... Statistiken!
Statistik är inget jag egentligen bryr mig om här på bloggen, men det är intressant att följa med om det varit besökare i farten.


Antal individuella besök här på bloggen har nu slagit över 70 000!

Det är så roligt att ni vill komma in hit, läsa, titta på bilder och inspireras!

På bilden nedan så ser man hur trafiken ökat och det är ni som i sin tur inspirerar mig att fortsätta.
Började blogga januari 2012 och varje topp, krök och svacka representerar en månad.

(titta inte på datumen, de är åt skogen!)


I övrigt har denna vecka mest gått ut på att jobba och träna!

På söndan blev det en uppfriskande, men blöt, joggingtur på knappa 5km på snöslaskiga kvartersgator. Det var skönt att komma ut, hade för ovanlighetens skull musik i örat (jepp, bara ett) och förbättrade min tid. Inspirerande!


Måndag blev individuell träning på Xtravaganza med svettiga serier där jag ställer fyra stationer som dras två varv (8x45sek, ingen vila) och sedan ställer jag fyra stationer till osv. Älskar att träna med klockan!
Kände ett lyckorus och tog en selfie när jag stod i plankan... haha... skämdes, och tittade mig omkring ifall någon såg mig...  :)


Tisdag är min nya Afro-dag!
Det var andra tisdagen som jag gick på Mikaelas pass Afro power dance på Studio Z. Så otroligt härligt frigörande, roligt, svettigt och pulshöjande pass! REKOMMENDERAS!
Dessutom förgylls passet med den bästa instruktören som smittar av sig genom sin fantastiska energi och stora leende! Under passet är inga lampor tända, utan rummet är fyllt med tända ljus och vi håller fötterna igång i en hel timme till rytmiska afrikanska trummor!


Onsdag blev ett pass Highintence training på Xtravaganza och igår, fredag, körda jag min individuella träning igen. 
Mellan mina serier kikade jag in i salen där det pågick ett boxersice pass... Avundsjuk... 
Längtar tills mina händer är så pass bra igen att jag kan återgå till boxningspassen! 
Fick vara med på en serie där inga slag involverades! Våran överenergiska instruktör Tia kallade in mig så jag fick göra sidosparkar, knän, jacks, armpressar och bergsklättrare mm med henne. Eftersom jag inte kan ta emot hennes sparkar så fick jag göra dubbelt (4x1,5min)! 
Lycka! Det var så roligt!

Måste bara sätta upp några bilder på en av utflykterna vi gjorde tidigare iår. Vi är ett toppengäng som boxas tillsammans och vi gillar att träffas utanför träningssalarna också! 
I höstas åkte vi ut med en av boxarnas båt till Köpmanholmen som ligger i larsmo skärgård. Så här kan det se ut då...



Instruktören, Tia!
Ni ser! Vem vill inte vara en del av detta gäng?!?


Det har blivit rätt så intensivt med träningen denna vecka, men jag vet att jag inte hinner mycket i helgen med farsdagen kommande och sådant, så då är det att ge järnet in i veckan! :)



Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen