fredag 23 november 2018

Bloggjulkalender countdown!!

JAAA, det blir en julkalender på bloggen även iår, för fjärde året i rad!

Iår blir det många överraskningar och jag kan rekommendera att kika in i luckorna varje dag!
Ifall ni inte vill missa mina blogginlägg så går det att "följa" bloggen, och då få avisering på mail varje gång jag publicerat något nytt. Kolla i höger spalt (webversion).

Mina luckor publiceras kl.9.00 (finsk tid) varje morgon
(förrutom den 5.12 då luckan kommer publiceras först kl.12, men jag tänker inte avslöja varför..)

Vad har vi att vänta av innehållet då?
Det kommer nog bli lite ett och annat faktiskt. Nu är det jul, så då blir det inte bara trädgård, utan även lite annat skoj och trevligheter.
Blir även gästbloggare iår och fler utlottningar än någonsin tidigare!
Känner du att du vill gästblogga i kalendern så har jag ännu en plats kvar!


Nåja, om en vecka kör vi!
Är ni med??!!
Jag är åtminstone riktigt peppad!

/ Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man är med (: bästa julkalendern....

Rost och rädisor sa...

Ska bli kul både att delta och läsa övriga inlägg.
Allt gott
/Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen