lördag 11 februari 2012

En helg i sjukstugan...

Alva har fortfarande feber :(
Egentligen är hon sig själv och leker o busar, men man märker nog att inte allt är som det ska. Hon har ett väldigt temperament och börjar gråta för minsta lilla motgång!
Nu är det pusselbyggandet som gäller (och muminbåten & mumindatorn)


Min fina tulpanbukett höll sej inte länge! Den kastade jag ut igår, den vissnade egentligen i förrgår, men den fick stå å hänga en dag ;) 
Så nu är det bara de gröna mellansticken kvar.. vill ha nya fina blommor att fylla ut med...


 Såhär såg den ut innan...


En glimt från min vitrin i köket...



en till...


 Jag gillar fredagar, för då får man köpa sushi i våra närbutik!!! Jag gillar sushi! Var förra veckan var jag med en klasskompis in till stan (Vasa) och åt sushi där. De hade faktiskt riktigt god sushi där. Finns ett ställe till i samma köpcenter som har sushi-thai buffé, det ska testas nästa gång ;)



Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen