måndag 6 februari 2012

Mitt arbetsrum...


Har ett opraktistkt oorganiserat arbetsrum/datarum/träningsrum/pyssel- o syrum/gästrum...  behöver jag säga mera??!
Har massor av planer i skallen om hur jag vill att det ska vara, men säkert ska det bli av så småningom. Rummet behöver grundstädas, målas/tapetseras, soffa utkastas (ersättas med luftmadrass för övernattare), skrivbord utkastas, lilla bokhyllan ska bort,mitt pyssel-sybord bara flyttas lite, ny stol, mattan under krosstrainern är blå... sko behöv bytas eller tas bort,  lilla byrån bort eller ev. flyttas, göra en låååång bordsskiva där soffan nu står, skruvas upp några långa öppna hyllor att ställa förvaring och lite annat fint på, så behöver jag nog en lådhurts under bordet.... jaa.. mer än så behövs väl int göras.. sen är det bara att organisera grejerna! Bra förvaring är A och O!

Sku ju passa att sätta in en bild här nu så att ni förstås vad jag skriver om.. men har ingen bild nu jyst, vi tar den senare ;)
EKBY BJÄRNUM Liitoskannatin, alumiini Syvyys: 19 cm Enimmäiskuormitus: 15 kg
Tror att jag vill ha dessa hyllor..


VIKA AMON/VIKA CURRY Pöytä, valkoinen Leveys: 200 cm Syvyys: 60 cm Korkeus: 73 cm
Något liknande bord... kanske...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen