lördag 20 juni 2015

Välkommen på öppen trädgård


Lördagen den 27.6.2015 kl.10-16 
öppnar jag porten till min trädgård för allmänheten!

I min trädgård kan man uppleva lite olika rum och delar av trädgården, där jag försökt få in både odling, perenner, buskar, träd, färgkombinationer, olika material och föremål, krukor, barnens plats och flera platser för umgänge och vila i både sol och skugga.

Ni får titta runt i den fortfarande halvfärdiga trädgården, även om den är 11 år gammal. Jag får ständigt nya ideér och älskar att påbörja nya projekt. En del hinner jag inte alltid slutföra innan jag börjar på nästa...




För mig är trädgården en plats för avkoppling, även om jag spenderar mycket tid på att "arbeta" i trädgården. Arbetet i trädgården är mera som terapi. Det gör mig lugn och jag kan sväva bort, fantisera, planera, drömma och skapa.


Adress: Timmervägen 10, Sandsund (östra sidan)
68600 Jakobstad

Beskrivning: Sväng in till östra Sandsund på Bennäsvägen, ta in på Högbackavägen efter ca 100m har ni Timmervägen till vänster. När ni når svängplan efter ca 150m är ni framme, det finns gott om parkering!

Jag ordnar öppen trädgård i samband med Pedersöreveckan under programpunkten "Trädgård & Kreativa rum".
(Facebook-evenemang hittar HÄR)
Här hittar ni mer information och adresser!

Samma dag ordnas även loppisrace här i Sandsund!
Hos mig hittar ni perenner till försäljning!

Välkomna!


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen