söndag 1 april 2012

Boktips och vårväder :)

Nu har min blogg varit lite långsam en tid. det beror helt enkelt på att även jag varit långsam! Har legat i feber i 1,5 vecka! Hade några ljusare dagar i början på veckan men fick ett återfall och föll ännu djupare än tidigare! Har nu varit inlagd på sjukhus sen i torsdas, men det ser ut som att jag blir utskriven imorgon!  :)

Under en av dessa ljusa dagar jag hade, då jag bara hade stegring och svindel, så började jag förbereda några foton som jag skulle använda i kommande blogginlägg. Det var ju en väldans tur. Nu sitter jag här, har idag fått min dator till sjukhuset, och orkar nu äntligen skriva ett nytt inlägg och fotona ligger behändigt klara i dataminnet!

Förra veckan tog jag lite foton ute, lite roligt att få jämföra med foton tagna en månad tidigare :)




Har i ett tidigare blogginlägg nämnt att jag införskaffat två nya böcker. Den ena heter "Fixa hemma" och den andra "Nytt hem på nolltid - Gammalt blir till nytt". Dessa böcker handlar om att bygga egna grejer hemma och göra om gamla prylar eller piffa upp dem.



Vill ni ha en närmare titt på innehållet?

Denna bok hade jättefina och bra ritningar.



Det var ett litet smakprov. Sen har jag ju också andra. En bloggade jag om här.

Nu tror jag att det får räcka. Orkar inte sitta så länge och titta på datorskärmen, så nu ska jag gå och lägga mej i min mindre bekväma sjukhussäng...

vi hörs snart igen :)

Kitty

1 kommentar:

Liljas Corner sa...

Roligt med inspirationsböcker...

Hoppas du har kommit igång där hemma nu och får njuta av påsken!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen