onsdag 17 oktober 2012

Höst inspiration


Min stackars trötta hjärna är full av inspiration för tillfället.. men min tid räcker inte riktigt till!
Nu har jag i alla fall fått en höstplantering klar!
En vit prydnadskål, två små ljusrosa calluna och en liten murgröna fick det bli. Som dekoration i korgen har jag lite mossa och två små grenar med kottar från ett lärkträd. Enkelt och naturligt!

Tyvärr var det väldigt skymt ute när den blev fotograferad, så kvaliten man får med en telefon är ju som den är..

Kransarna har jag inte alls hunnit tänka på!

Det är på gång, har nog dem i tankarna... dessutom när jag gick in på Tiimar tidigare idag så hittade jag rottingkransar där som jag funderar på att gå och köpa... De var så enkla och fina i sig att de egentligen inte behövs dekoreras över huvud taget om man inte vill!


Och på tal om naturmaterial...
Trädgårdsäpplen!
Hur enkelt får man det inte att se hemtrevligt ut med bara en korg äpplen på bordet?!
Här får den sällskap av min cyklamen som jag fick av min mor.
Sen kan jag ju inte påstå att höstsolen som lyser in inte gör det lite extra trevligt!

Ha en skön höstkväll! Här ska det tändas brasa nu!


- Kitty -

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen