söndag 6 januari 2013

Fnurr på tråden med bildöverföring...

Har ett problem!

Detta är nu tredje dagen sedan något ändrades...

När man skriver sina inlägg och ska överföra bilder från datorn så kan jag inte hämta några bilder!

Rutan att trycka på finns inte där längre!!!


Om jag ändrar till "HTML" så kan jag där via få in bilder. Men sedan måste jag ändra tillbaka till "SKRIV" för annars är bilderna bara någon lång textversion??!

Någon annan som fått detta problem?

Har någon en lösning på problemet?

- Kitty -

Nu saknas bara 338 besök till min blogg innan onsdagen den 9.1 är över.
Når vi det målet så lottar jag ut två vinster istället för en bland alla som delat "Utlottnings-inlägget" på Facebook eller sin blogg!
Kom ihåg att lämna en kommentar i inlägget så att jag får er registrerade!

2 kommentarer:

Waenthoronien sa...

Använder du firefox eller chrome? Det var nån som hade problem med bilder och löste det genom att byta från firefox till chrome. Jag vet dock inte exakt vad hon hade för problem... Men jag använder chrome och jag har nog den där rutan där den ska vara.

Hemmavid sa...

Hejsan!

Jag tror också att det kan ha att göra med vilken webläsare du använder. Prova med att byta (jag kör google crome).

Ha en fin söndag kväll.
Kramen Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen