tisdag 29 januari 2013

Hjärnan bubblar av träning och kost!

Jag har fått en så bra "ny-start"!!!
Känner mig taggad och målmedveten!

Hade min första träning på Xtravaganza igår och genomgång av del 1 på mitt nya träningsprogram.
Idag hade jag en ny träff då vi skulle gå igenom kosten, för det är en viktig del i viktnedgången och jättebra att få lite guidning i rätt riktning!


Men.. Jag passade på att komma lite tidigare och hann köra en 40-45 minuters träning innan!
Skulle iväg till Vasa på eftermiddagen, så jag hade lite tight med tid...


Här spenderar jag mycket av träningstiden.
Junglesport!
Shit va effektivt!
Känns verkligen dagen efter att du jobbat med hela kroppen!

I LIKE!!!

Kettlebell, är ett träningsredskap som jag inte testat på tidigare. Riktigt roligt var det!  :)

Ska försöka hinna med två träningar ännu denna vecka. På måndag ska jag introduceras till del 2 av mitt träningsprogram!



- Kitty -

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen