tisdag 19 januari 2016

Morning workout

Inget trädgårdssnack idag. Nej, för idag är det tisdag!
Tisdag betyder morgonträning, åtminstone då jag är ledig! Det är en bra start på dagen, och det drabbar ingen hemma eftersom barnen är i förskola/skola och maken på jobb.

Idag var jag i god tid för att köra lite uppvärmning och lite annat smått med viktstång och kettlebell innan en timmes gruppträning.

Det var så lugnt och skönt!
Gymmet var helt tomt när jag anlände. Jag trampade på där på cykeln helt ensam, passade på att filma lite i gymmet, sedan kom de andra och träningen drog igång på allvar.

Ska bjuda på en liten gym-film idag!



Kitty

2 kommentarer:

♥Min Eden♥ sa...

:D Nais!!! När ska vi ha en träningsdate?

Drömgården sa...

Anyday Nina!! Jag är med! :)
/Kitty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen