onsdag 6 januari 2016

Testade nytt film-program

Har så lite utrymme i min dator som svämmar över av foton, så ännu har jag inte laddat ner något nytt filmredigerings program.

Men till mobilen laddade jag ner Viva video.
Råkade ha några filmer kvar i mobilen, så jag testade programmet och redigerade den ena filmen. Det är en film från nästan alla delar av min trädgård och jag har även satt in namn på flera växter.

Kvaliteten är kanske inte den bästa, men det är ändå roligt med film, istället för bara foton.
Så, bara att sätta på ljudet och titta!


Kan rekommendera att titta den från youtube där man får upp större bild.
Konstigt att man börjar kolla sommarens foton/filmer när kölden biter till. Usch, -24 grader idag!

Kitty

1 kommentar:

♥Min Eden♥ sa...

TREVLIGT med levande bilder :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen