fredag 28 juli 2017

400 000 sidvisningar!!!

Vad är det som händer?
Är detta möjligt?
Har jag haft 200 000 sidvisningar under det senaste året?

Förra året var jag helt ifrån mig när mina siffror slog om till 200 000 sidvisningar, vilket betyder att jag hade fått 100 000 på ett år!

När som helst slår det om till 400 000!!!
Snart en halv miljon sidvisningar? På min blogg?
Jag fattar ingenting...

Kan inte annat än säga:
"Tusen tack till alla mina läsare som kommer in hit för att ta del av det jag skriver!"

Physocarpus op. 'Tiny Wine'


Man blir ju bara så glad!
Detta blir en bra start på helgen.

OBS!
Kommer det 20 länkningar på min måndags länksamling "måndags tema" inkommande vecka så kör jag en utlottning på bloggen!

/Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen