torsdag 29 juni 2017

Besök av lokala tidningen...

I måndags blev jag kontaktad av en journalist på den lokala dagstidningen. De ville gärna komma hem till min trädgård för att se sig runt och prata trädgård. En av anledningarna var för att påminna folket om öppna trädgårdar nu inkommande söndag.

Reportaget av Anne-May Wisén kan läsas i ÖT på lördag, dagen innan trädgårdsevenemanget.


Det är inte alla dagar man går runt i trädgården med en fotograf hack i häl... Riktigt kul faktiskt!
(Han var snäll och tog en bild av oss med min kamera också)


Under vår trädgårdsvandring upptäckte jag flera saker i trädgården, som jag under senaste tiden inte lagt märke till. Att man varit hemma så lite och bara sprungit som ett yrhöns i trädgården för att få ett början på kaoset,har gjort att jag inte riktigt stannat upp för att titta och känna...





Här finns ännu massor av jobb i trädgården, så nu ska jag gå ut igen och fortsätta.


Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

1 kommentar:

♥Min Eden♥ sa...

Nais, med en fotograf också ;) Ska bli roligt att se lördagens inslag!! Bra att det görs lite reklam för "vårt" jippo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen