fredag 13 januari 2017

Vinnaren av microleaf

Tidigare i veckan firade bloggen 5 år. Då passade jag på och ordnade en utlottning i samarbete med Sunds trädgård. Eftersom temat på bloggen senaste veckorna speglat rätt mycket på odling, så ville jag lotta ut fröpåsar.

Här kan ni se hela inlägget om microleafs och utlottningen!

Utlottningen är avslutad och vinnaren är dragen!



Anonym Nina sa...
Vilken fin vinst!
Grönkål och bondböna vill jag gärna testa om jag vinner.
3 lotter tack, skrivit om tävlingen på bloggen.
https://mimmispyssel.wordpress.com/2017/01/10/vintergront/
Grattis Nina!
 Dina två påsar får hämtas från Sunds vid passande tillfälle.


Kitty
 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

3 kommentarer:

Nina sa...

Ååh, va glad jag blir!! Tack 😃

Drömgården sa...

Va roligt! :D Du får fråga efter det i kassan :)
/Kitty

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Attans men grattis till Nina :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen