söndag 14 augusti 2016

Min trädgård ur andras ögon

Efter att jag hade öppen trädgård (avoimet puutarhat 7.8.16) har jag hittat ett par inlägg av andra bloggare som besökte mig under söndagen.

Det är så himla roligt och intressant att se andras bilder från egen trädgård. Vilka vinklar de fotograferat från, vad som intresserat dem mest och självklart är det roligt att läsa vad de tyckte om trädgården också!

Hittills har jag stött på två svenska blogginlägg och två finska.

Ifall ni missat så kan ni läsa om min trädgård i följande bloggar:
CaisaK
Min Eden
Navettapiian puuhamaa
Anun puutarha

Man blir helt rörd av alla fina ord och komplimanger trädgården fått. Alla fina bilder som tagits ur alla tänkbara vinklar. Hur roligt som helst!

Mitt eget inlägg hittar ni här...


Är det andra bloggare som besökte mig och skrivit om det så vill jag gärna veta!

Kitty
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar
Bloggtopplistan för Finlandssvenska bloggar - Bloggar.fi

1 kommentar:

Anneli A sa...

Kiva kun sinullakin oli puutarha avoinna. Meilläkin oli - jo neljättä kertaa. Kiva kokemus se on.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen