tisdag 13 december 2016

Lucka 13


Idag har jag återigen fått öppna ett paket, ett paket (ett inlägg) från en gästbloggare!
Jag verkligen njuter av att samarbeta med dessa kreativa och härliga gästbloggare. Känns som julafton varje gång jag får ta emot och öppna inläggen.

Idag ska jag få presentera en bloggare som bjuder på fantastiska bilder, trevliga pyssel, DIY, renoverings- och inredningsinlägg, en ursöt hund och såååå mycket mer. (Så småningom får vi säkert se en del babytår i bloggen också...)

Låt mig presentera
Cindy Ekman Björkskog
med den kreativa fotobloggen cindyekman.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej alla Drömgårds-läsare!

Kitty frågade mig i november om jag ville delta i hennes Julkalender som gästbloggare, utan att fundera nå jättelänge tackade jag såklart ja!

Ett återkommande måste för mig inför julen är vackra paket. Jag tycker utseendet på paketen gör åtminstonde halva gåvan! Jag älskar att planera vad jag jag skall ge i julklapp åt mina kära, att sen ännu till få rimma & slå in dom vackert är verkligen pricken på i:et!

Därför tänkte jag dela med mig lite av min inspiration av vilken stil jag tänkte köra på inför årets paketering.


Med vax & sigiller tycker jag man får dendär genuina gammaldags-känslan på paketen, inte mycket som slår det! Fast hur jag fixar med mönster och grejer återkommer jag alltid till dom traditionella paketen.



Hoppas att ni fick lite inspiration att göra era paket lite vackrare och skippa de mönstrade blåa & röda jultomte-pappren iår. ;)

  : Cindy

Stort tack till dig Cindy för att du inspirerade oss inför paketeringen!
Hennes underbara blogg hittar ni HÄR!

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen