tisdag 6 december 2016

Lucka 6


Den 6:e december, Finlands självständighetsdag.

Hur firar man det bättre än med lite sång?!

Låt mig presentera min dotter Alva, 7 år.
Hon lärde sig självständighetssången under senaste veckan. Det tänker jag dela med mig av i dagens lucka. Lyssna och njut då denna sötnos framför sången för att hylla vårt fina Finland!


Idag är sista dagen man kan delta i utlottningen från lucka 1.
Det är i samarbete med Endivo matservice i Jakobstad som det lottas ut en 20 pers smörgåstårta (värde 72€). In och delta, ikväll stänger jag porten till utlottningen för den luckan.

I lucka 5 är det en tävling pågång i samarbete med Sunds trädgård fram till 8.12.

/Kitty
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

1 kommentar:

♥Min Eden♥ sa...

Nå voi söööta va man kan va söööt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen